Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Κρίμα "σύντροφε"..

"Γεια σου ρε «σύντροφε»! Τι νέα; Δεν με θυμάσαι έτσι; Που να με θυμάσαι….πάνε και τόσα χρόνια…

Να σου θυμίσω…είχαμε γνωριστεί στα γραφεία της ΚΝΕ της περιοχής μου. Μικρή κοπελίτσα εγώ, λίγο μετά την μεταπολίτευση, ολόκληρος άντρας εσύ! Καθοδηγητής!

Είχα απαξιώσει τις δεξιές ρίζες της οικογένειας και ψάχνοντας μόνη την αλήθεια μέσα στα οξυμένα πνεύματα της εποχής, διανύοντας μεγάλη απόσταση ήρθα να σε συναντήσω καταχαρούμενη…

Μιλήσαμε δύο φορές. Την τρίτη με ύφος σκληρό μου είπες ότι αν ήθελα να «δουλέψω» μαζί σας έπρεπε να ξεβάψω νύχι και να βγάλω το μίνι. Έφυγα τρέχοντας ντροπιασμένη με την αίσθηση ότι κάποιος μου είχε ρίξει κουτουλιά! Δεν ξέβαψα το νύχι, δεν έβγαλα το μίνι, έμεινα όμως «κοντά» στις ιδέες , στους αγώνες, στο δίκιο του απλού ανθρώπου.

Έκτοτε συναντηθήκαμε αρκετές φορές…περπατούσα δειλά δειλά δίπλα σου προσπαθώντας να σου δείξω ότι είμαι αντάξιά σας..αλλά εσύ απλά..συνέχιζες να μου ρίχνεις κουτουλιές!

Στην διαδήλωση φτιάχνατε με τους δικούς σου αλυσίδες και με αφήνατε απ’έξω..ακόμα και όταν με κυνηγούσαν ασφαλίτες. Σε άλλες πορείες που σε έψαχνα με λαχτάρα μάθαινα ότι εσύ διαδήλωνες αλλού και έμενα με την απορία…γιατί;; Αφού για τα ίδια αγωνιζόμαστε…και ναααα οι κουτουλιές!

Ήξερα ότι ο ταξικός εχθρός ήταν στα δεξιά, και ήρθε το 89’ και…με τρέλανες, με αποσυντόνισες, αλλά είπα μέσα μου «εντάξει για να το κάνει κάτι θα ξέρει». Διάβασα πως το έκανες για να φύγουν οι κλέφτες του ΠΑΣΟΚ! Και χάρηκα και σε πίστεψα η κουτουλημένη..γιατί την κουτουλιά την ένιωσα..εκεί στην καρδιά!

Μην μακρυγορώ και σε κουράζω..μου έριξες αρκετές, έχασα τον λογαριασμό, μούδιασα, άρχισα να αγριεύω, στόμωσα!

Οι τελευταίες ήταν και η χαριστική βολή σου! Η άρνησή σου να συναντηθείς με τους «άλλους» αριστερούς και ας θέλει ο κόσμος σου το αντίθετο, ο Στάλιν «μεγάλος» ηγέτης, ο ΣΥΡΙΖΑ να χαϊδεύει τους κουκουλοφόρους, χλιαρές αντιδράσεις για την Κούνεβα (τι έγινε ούτε αυτή ήταν μέσα στην αλυσίδα σου;), τα στρατιωτάκια σου τα κλωνοποιημένα που στέλνεις στα πάνελ με την κασσέτα στο μυαλό (βγήκαν τα CD το έμαθες;), το διήγημα του «πονεμένου» μπάτσου στον Ριζοσπάστη, τις βρωμιές σου του στυλ «όμορφος Τσίπρας» και τόσα άλλα.

Δεν πειράζει «σύντροφε». Δεν με πονάς πια. Μείνε μόνος σου μέσα στην αλυσίδα σου, στις δικές σου πορείες, με τις αξύριστες συντρόφισσες, τα παιδιά της Αλεξάνδρας, με το ανέκφραστο πρόσωπο και…τον σύντροφο Στάλιν! (Ά ρε κατακαημένε Μαρξ!)

Εγώ θα μείνω απ’έξω..δίπλα στους «όμορφους» και αν με προδώσουν και αυτοί…με ΚΑΝΕΝΑΝ! Και τότε ναι..ίσως σκύψω και χαϊδέψω κανέναν κουκουλοφόρο, πολιτικά «άστεγο» σαν και μένα, και αφάνταστα θυμωμένο, σαν και μένα.

Να το ξέρεις όμως..έτσι και σε πετύχω πουθενά, θα φας τις κουτουλιές τις ζωής σου!

Αλήθεια, έχεις ζωή; Δεν μου είπες…

Χωρίς κανέναν «συντροφικό» χαιρετισμό.."


(προς το παρόν) ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ


22 σχόλια:

  1. κόκκινοι Μπλόγκερς και ΚΚΕ
    από Ριζοσπάστη

    "Απαραίτητη προϋπόθεση να πετύχει στον ιστορικό του ρόλο το κίνημα των Red Blogs, είναι η ολόπλευρη και συστηματική συμβολή του Κόμματος, θεσπίζοντας σχετικό κεντρικό Οργανο που θα πάρει στη σκέπη του όλο το ήδη υπάρχον δυναμικό, με σωστή καθοδήγηση, φροντίδα και κομματική, ιδεολογική και με διοχέτευση πληροφοριών, στήριξη."

    ... αυτό εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Στείλε τριαντάφυλλα στους επαναστάτες που απέτυχαν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα που μερικές κουτουλιές δεν βάζουν το μυαλό στην θέση του...!!! Ζήτω στους life style επαναστάτες...!!!
    ΚΟΥΙΖ: Η παραπάνω άποψη ποια συνιστώσα ΣΥΡΙΖΑ είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπητη αναγνωστρια διαβασα με προσοχη αυτο το υπεροχο 'κομματι' (κατ'εμε)και ειλικρινα μου ξυπνισες συναισθηματα που τα ειχα ξεχασει ολοτελα μεσα στο κλιμα των 'καιρων' και την απελπισια της ανεργιας μου.Ειμαι εργαζομενος στην Ν/Ζωνη Περαματος εδω και 20 χρονια.Οσοι γνωριζετε,ειναι ενας δυσκολος κλαδος με μεγαλα ποσοστα ανεργιας.Απο πολιτικα δεν ειχα ασχοληθει καθολου στην ζωη μου.Μπαινοντας στον κλαδο,που υποψιν ειναι ο τελαιυταιος 'πυργος' της ΕΣΑΚ γνωρισα πολυ αξιολογους ανθρωπους που ειχαν αφιερωσει ολη τους την ζωη στο κομμα και εχαν δωσει αγωνες για τον κλαδο.Στην πορεια εβλεπα ενας ενας να 'διαγραφεται' απο το κομμα γιατι λεει δεν συμφωνουσαν με αυτο.Γιατη ηταν ανθρωποι ελευθεροι που δεν ηθελαν να ταυτοποιηθουν με το κομμα και με παλιες πολιτικες αντιληψεις,μα μονο με τα προβληματα του κλαδου.Σιγα σιγα ηρθε και γι μενα η πολιτικη απομονωση γιατη τολμησα να πω οτι καπου εδω δεν παμε καλα.Μεσα σ'ενα βραδυ ανθρωπινες προσωπικοτητες και προσωπικοι αγωνες περασαν στι αφανεια.'Δεν πειραζει συντροφε δεν με πονας πια.'Εγω θα συνεχισω να παλευω στην Ζωνη για τα δικα μου πιστευω και τις δικες μου αρχες εναντια στον καθε ασχετο εργοδηγο και στον καθε περιεργο εργοδοτη.Οταν ομως γυριζω σπιτη μου απο το μεροκαματο του θανατου θα μπορω να κοιταω το παιδι μου στα ματια και να του λεω γιατι πραγματι στην ζωη θα πρεπει να παλευει.Εσυ θα μπορεις να τον κοιτας στα ματια και να του λες οτι εσυ πιστευεις,η οτι σου εχει πει το κομμα στην κλαδικη που εισουν πριν λιγα λεπτα?Σ'ευχαριστω αναγνωστρια που μου εδωσες την αφορμη να γραψω αυτα τα λιγα μπας και τα δει κανεις απο το ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΛΑΤΙ και σκυψει επι της ουσιας πανω στο Περαμα και τα προβληματα του! ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΑΣΜΑΤΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προτιμω να ειμαι life style επαναστατης παρα τυφλο καθοδηγουμενο "πιονι"!πιονι δυσκοιλιο κιολας! οσο για το κουϊζ........ δεν αντιπροσωπευω κανεναν(ευτυχως)αλλα σαφως η δημοκρατια στηριζεται στην πολυφωνια!εκτος αν..δεν ειναι δημοκρατια.....

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω κ.Αποστολου για το επωνυμο σχολιο σας! να ξερετε τα καλυτερα πραγματα σε αυτην την ζωη απο "διεγραμμενους"γινονται!!
    καλο κουραγιο σε ολους σας!
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΤΥΧΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΝΕ (ΑΝΤΕΞΑ 1 ΧΡΟΝΟ) ΗΜΟΥΝ 18 ΧΡΟΝΩΝ ... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΛΟΥΠΩΣΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΥΛ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΨΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΒΑΔΙΖΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ (ΚΑΤ'ΕΜΕ )ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΕΝΗ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΗΡΕΜΑ(ΟΣΟ ΜΕ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ) ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΣΤΕΓΗ ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΘΥΜΩΜΕΝΑ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΥΤΟΥΛΙΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΕΡΙΞΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιασάρικο κειμενάκι, συγκινήθηκα.

    Για να μιλήσουμε όμως σοβαρά... πιστεύω μια παράγραφος του κειμένου σου φανερώνει πολλά.
    "Είχα απαξιώσει τις δεξιές ρίζες της οικογένειας και ψάχνοντας μόνη την αλήθεια μέσα στα οξυμένα πνεύματα της εποχής, διανύοντας μεγάλη απόσταση ήρθα να σε συναντήσω..."
    Φαίνεται καλή μου ότι η απόσταση που διένυσες δεν ήταν και τόσο μεγάλη. Δεν ήταν αρκετή. Δεν απαξίωσες πραγματικά "τις δεξιές ρίζες της οικογένειας", κάτι που ποτέ δεν κατάφερε και η μεγάλη πλειοψηφία των αριστερούληδων και κουκουλοφόρων που τόσο γλαφυρά τους χαρακτηρίζεις "πολιτικά άστεγους" (μόνο άστεγοι που δεν είναι, και πολιτικά και κυριολεκτικά).
    Δεν σε κατηγορώ όμως. Ξέρεις, το να είσαι πραγματικός επαναστάτης (όχι όπως έχει ξεφτιλιστεί πλέον ο όρος) και κομμουνιστής θέλει πολλά κότσια. Δεν είναι εύκολο πράγμα.
    Δεν σε κατηγορώ που δεν είσαι. Με στεναχωρεί η λάσπη.
    Το κείμενό σου μου αφήνει μια πικρία και το ότι γράφτηκε μου θυμίζει έντονα εκείνη την παροιμία "Όσα δεν φτάνει η αλεπού..."
    Με στεναχωρεί που κάτι αλεπουδάκια σαν και εσένα διαλαλούν ότι το ΚΚΕ είναι "κρεμαστάρια".
    Γιατί δεν είναι.
    Και το έχει αποδείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε μου θα σου μιλήσω 100% ειλικρινά και με κανένα ίχνος σεβασμού προς το πρόσωπό σου και το μαγαζάκι σου.
    Συνεχίστε άφοβα το κυνήγι μαγισών. Αυτή είναι η αποστολή σας, αυτό ξέρετε να κάνετε, αυτό κάνατε πάντα. Το μαγαζάκι σου μάγκα μου (επειδή μιλάς για κρεμαστάρια και αλεπούδες)δεν έκανε ΠΟΤΕ στην νεότερη ιστορία της ελλαδίτσας, ΤΙΠΟΤΑ για να βοηθήσει την οποιαδήποτε λαϊκή εξέγερση απέναντι στην εξουσία (μην ακούσω για Πολυτεχνείο γιατί θα αρχίσω να γελάω). Ακόμα και στις μέρες μας το μαγαζάκι σου προσπαθεί να τα έχει καλά μαζί της. Πάντα φοβότανε τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αγώνα, πάντα φοβόταν τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ θυσίες, πάντα ΦΟΒΟΤΑΝ την ρεαλιστική και αναγκαία σύγκρουση.
    Σε ένα πράγμα ήταν το μαγαζάκι σου πάντα καλό όμως. Να εκμεταλλεύεται πάντα τον αγώνα αυτών που πραγματικά έχουν τα "κρεμαστάρια". Να εκμεταλλεύεται τις θυσίες των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ αγωνιστών και να καταφέρνει πάντα να πείθει τον, ανέκαθεν, ιδεολογικά ανώριμο λαό πως για μια ακόμη φορά ήταν μπροστάρης στον αγώνα που στην πραγματικότητα τον είδε μόνο από το «παράθυρο».
    Μην μου μιλήσεις για ΣΥΡΙΖΕΣ και λοιπές μάγισσες. Και μην μου μιλήσεις για αριστερές και δεξιές. Προσωπικά τα γράφω στους αντίστοιχους όρχεις (sic) μου. Ένα πράγμα μόνο να ξέρεις. Κουκουλοφόροι δεν είναι οι ΜΑΓΚΕΣ που κάνουν αυτό που δεν μπορείτε. Κουκουλοφόροι είστε όλοι εσείς που καλύπτεται την ιδεολογική σας γύμνια με την μάσκα του υποκριτή που τόσο εύκολα σας πουλάει το «αφεντικό» σας.
    Σας ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ ρε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. borasco......το ποιος ειναι κοντα(μιλωντας για αποσταση)στην δεξια ρωτα ενα μικρο παιδι και θα σου πει!
    οσο για τα υπολοιπα "αριστερουληδες" "αλεπουδακι" και τα αλλα χαριτωμενα...τιμη μου! και το εννοω!
    σε ποια κλαδικη εισαι? εγω σε καμια!

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ.ΕΧΕΙΣ ΧΙΛΙΑ ΔΙΚΙΑ.

    BORASCO Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ.ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ "ΛΑΣΠΗ". ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΙ ΜΙΛΟΥΝ!ΑΛΛΑ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ,ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΚΑΝΝΕΛΗ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΡΕΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ BORASCO.
    ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ.ΓΙΑΤΗ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΛΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΟΣ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΟΥΝΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.ΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΖΟΡΗΖΕ ΒΑΖΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑΜΕ.ΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 95 ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΕΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΗΔΗΞΟΥΜΕ ΓΙΑΤΗ ΠΙΣΤΕΨΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΟΥ ΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΟΥΤΕ ΣΦΥΡΙΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΝ 3000 ΜΕΤΑΛΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.ΚΑΙ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΗ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ.ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΤΑ ΠΩ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΘΕΝΕΤΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΕΧΘΡΟΥΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΙΤΕΣ.ΣΤΑ ΛΕΩ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΟΥ.ΗΛΠΙΖΑ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΠΩΣ ΦΙΛΟΤΗΜΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΛΑΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΡΟ ΠΕΡΑΜΑ.ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΘΙΞΑΜΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ.ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ Ν/ΖΩΝΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ.ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΑΝ ΘΙΧΤΙΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΟΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗ ΚΑΙ Η ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΗΝ.ΓΙΑΤΗ ΕΓΩ ΕΧΩ ΟΝΟΜΑ!!!! ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΑΣΜΑΤΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσακι, μπραβο. Νομιζω οτι εισαι τοσο δυνατη που δεν χρειαζεσαι καμια στεγη. Και ασ'τον τραγο να κουτουλαει το κεφαλι του. Το αρθρο απ'τον ριζοσπαστη δεν το διαβασα,ειναι πολυ μικρα τα γραμματα κ δεν ξερω να τα μεγαλωσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μισό λεπτό γιατί θα τρελαθούμε τελείως.
    Μιλήσατε για "γραφειάκια" και "μαγαζάκια" και λίγο πολύ με βγάλατε μεγαλοστέλεχος του ΚΚΕ. Σας πληροφορώ ότι ούτε συνδικαλιστής είμαι ούτε γραμμένος πουθενά γιατί θέλω τα πράγματα να τα βλέπω όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.


    Sapila, είπες "Το μαγαζάκι σου μάγκα μου (επειδή μιλάς για κρεμαστάρια και αλεπούδες)δεν έκανε ΠΟΤΕ στην νεότερη ιστορία της ελλαδίτσας, ΤΙΠΟΤΑ για να βοηθήσει την οποιαδήποτε λαϊκή εξέγερση απέναντι στην εξουσία (μην ακούσω για Πολυτεχνείο γιατί θα αρχίσω να γελάω)."
    Θα ήθελα σε παρακαλώ να μου πεις πότε "στην νεότερη ιστορία της ελλαδίτσας" υπήρξε λαϊκή εξέγερση. Και όταν λέω λαϊκή εξέγερση εννοώ την πραγματική έννοια του όρου και όχι την πορτοκαλί-γιαλαντζί που είναι της μόδας τώρα τελευταία.
    Για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, ναι υπήρξε εξέγερση μιας πολύ μικρής μερίδας του κόσμου και σ αυτούς βγάζω το καπέλο. Δεν ήταν όμως λαϊκή. Για να είναι λαϊκή (τουλάχιστον έτσι όπως τον ξέρω εγώ τον όρο με την περιορισμένη μου μόρφωση) θα πρέπει η πλειοψηφία του λαού να εξεγερθεί και φυσικά να είναι συνειδητοποιημένη. Την περίοδο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου τα πράγματα δεν ήταν ώριμα για να γίνει μια λαϊκή εξέγερση, κάτι που δυστυχώς επιβεβαιώνεται με τα χρόνια που ακολούθησαν (μέχρι και σήμερα). Το 74 έφυγε μια χούντα και απλά ήρθε μια άλλη. Στην πραγματικότητα δεν ελευθερωθήκαμε ποτέ.
    Και μην μου πεις ότι τον περασμένο Δεκέμβρη υπήρξε λαϊκή εξέγερση. Υπήρξε εξέγερση μιας μερίδας ανθρώπων και πολλοί απ τους οποίους (για να μην πω οι περισσότεροι) υποκινήθηκαν από την αγανάκτησή τους (την απόλυτα δικαιολογημένη) και όχι τη συνειδητοποίηση της κατάστασης. Είδαμε, ένα μήνα μετά, τί απέγινε αυτή η εξέγερση και τα αποτελέσματά της.


    Ευάγγελε Αποστόλου, διάβασα πολύ καλά και τί έγραψες στο προηγούμενό σου σχόλιο και τώρα. Θα σου απαντήσω με σεβασμό στο επάγγελμά σου και στο γεγονός ότι είσαι δύο μήνες άνεργος. Γράφεις "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΟΥ ΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΟΥΤΕ ΣΦΥΡΙΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΝ 3000 ΜΕΤΑΛΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ." Και σε ρωτάω. Το ΚΚΕ ευθύνεται για τις μη ανθρώπινες συνθήκες εργασίας σου? Το ΚΚΕ ευθύνεται για το ότι εσύ (και οι περισσότεροι έλληνες σήμερα) δεν τα βγάζουν πέρα και αναγκάζονται και παίρνουν δάνεια? Θα τρελαθούμε τελείως! Κατηγορείς το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κόμμα που υπερασπίζεται τα συμφέροντά σου.
    Το μοναδικό κόμμα μέσα στη Βουλή που παρ' όλο που έχει τόσο μικρή δύναμη παλεύει για τα δικαιώματα του ελληνικού λαού. Μην περιμένεις όμως να σου προσφέρει δουλειά! Το κατηγορείς λες και είναι κυβέρνηση ή έστω αξιωματική αντιπολίτευση. Το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που τόσα χρόνια κάνει περιφρούρηση των απεργιών, για να μπορέσει και ο πιο απλός εργαζόμενος (ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα) να ασκήσει το δικαίωμά του στη απεργία. Το μόνο κόμμα που καταψηφίζει ΟΛΑ τα αντιλαϊκά μέτρα που προσπαθεί να περάσει η κυβέρνηση. Τελευταίο παράδειγμα το ψήφισμα του 65ωρου. Μόνο το ΚΚΕ το καταψήφισε. Ακόμα και οι επαναστάτες του κώλου οι Συριζαίοι ψήφισαν υπέρ με την κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ. Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάνε πια οι ξεφτιλισμένοι!
    Λες "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ." Περιμένεις την Παπαρήγα να σε πάρει απ το χεράκι και να πάτε αγκαζέ στην πορεία? Συγνώμη, αλλά τέτοια πράγματα δεν κάνει το ΚΚΕ. Αυτά μόνο ο Τσίπρας και φυσικά μόνο αν είναι κάμερες μπροστά. Στους δρόμους θα κατέβεις γιατί ΕΣΥ το θες. Θα κατέβεις αν έχεις συνειδητοποιήσει το γιατί θα πρέπει να βγεις στο δρόμο. Νταντέματα δεν υπάρχουν.
    Όσο για το περιστατικό "που έγινε το 95" στο οποίο αναφέρεσαι, δεν μπορώ να γνωρίζω τί έγινε. Ξέρω ότι αρκετοί μεγαλοσυνδικαλιστές του ΚΚΕ έχουν ξεχάσει σε πιο κόμμα ανήκουν και ορισμένοι από αυτούς συμπεριφέρονται χειρότερα και από τους συναδέλφους τους από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Ίσως να οφείλεται σε τέτοιες περιπτώσεις εκείνο το περιστατικό που λες. Δεν μπορώ να γνωρίζω. Αλλά για ορισμένους διεφθαρμένους ανθρώπους δεν μπορούμε να κατηγορούμε ένα ολόκληρο κόμμα.


    ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ, όντως. Αν ρωτήσεις ένα μικρό παιδί θα σου πει ότι το ΚΚΕ είναι κοντά με τη δεξιά. Το ίδιο θα σου πει και ο παθητικός μέχρι αηδίας μέσος έλληνας που η μόνη του πληροφόρηση προέρχεται απ τον Χατζηνικολάου, τον Πρετεντέρη και λοιπούς μεγαλοδημοσιογράφους και μεγαλοεκδότες που όλοι ξέρουμε ποια συμφέροντα εξυπηρετούν. Αν είσαι έστω και λίγο υποψιασμένος θα καταλάβεις τί γίνεται. Δεν θα μιλήσω γενικά (γιατί θα μου πείτε πάλι για κυνήγι μαγισσών), αλλά θα δώσω ένα παράδειγμα. Το προηγούμενο διάστημα, με τα γεγονότα το Δεκέμβρη που βγήκαν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί και μίλησαν στους δημοσιογράφους, από τη δήλωση της Παπαρήγας (που διήρκεσε μισή ώρα), έπαιξαν μόνο λίγα δευτερόλεπτα στα οποία είπε ότι το Σύριζα χαϊδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων. Αυτό το έπαιξαν όλα τα κανάλια και το έπαιζαν συνέχεια το προηγούμενο διάστημα. Και ενώ τα πάνελ όλων των μεγαλοδημοσιογράφων (που ξαφνικά ανακάλυψαν την επανάσταση και τα προβλήματα των νέων) ήταν γεμάτα από βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και προπαντώς του Σύριζα (ακόμα και άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο), δεν κάλεσαν ποτέ εκπροσώπους του ΚΚΕ. Η άποψη του ΚΚΕ για τα γεγονότα δεν ακούστηκε ποτέ στα κανάλια και στις εφημερίδες παρά μόνο η φράση για το χάϊδεμα των κουκουλοφόρων.


    Αυτά που είπα παραπάνω είναι καθαρά η προσωπική μου άποψη. Κάποια έρχονται σε αντίθεση ίσως με τις απόψεις του ΚΚΕ.

    Δεν προσπαθώ πάντως να θεοποιήσω αυτό το κόμμα ή να πω "μετά το ΚΚΕ το χάος"(!). Διαφωνώ σε κάποια θέματα με το ΚΚΕ και θυμώνω με τον τρόπο που αντιμετωπίζει ορισμένα πράγματα, αλλά γνωρίζω ότι είναι το μόνο κόμμα που εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντά μου και τα συμφέροντα κάθε έλληνα εργαζόμενου που δεν τα βρήκε έτοιμα απ τον μπαμπά και που πρέπει να δουλέψει και μάλιστα σκληρά για να ζήσει. Και πικραίνομαι όταν ρίχνεται λάσπη σ αυτό το κόμμα, γιατί παρά τις ατέλειες που έχει δεν την αξίζει τη λάσπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη. Ξέχασα πως αν μια εξέγερση δεν συνοδεύεται από τις κόκκινες σημαίες και τα κλασσικά συνθήματα δεν είναι εξέγερση αλλά απλά επεισόδια, "υποκινούμενων" ομάδων από ξένα κέντρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Ξέχασα πως αν μια εξέγερση δεν συνοδεύεται από τις κόκκινες σημαίες και τα κλασσικά συνθήματα δεν είναι εξέγερση αλλά απλά επεισόδια,..."
    Θα τρελαθούμε εδώ πέρα!
    Sapila μου φαίνεται δεν γνωρίζεις τη σημασία του όρου εξέγερσης. Η εξέγερση (και ειδικά η λαϊκή, η εξέγερση του λαού) δεν είναι πορεία που θα ξεκινά από συγκεκριμένο σημείο, συγκεκριμένη ώρα. Ούτε κόκκινα σημαιάκια θα υπάρχουν, ούτε "κλασσικά συνθήματα".

    Όσο για τα γεγονότα του περασμένου Δεκεμβρίου, πέρα από τους απλούς πολίτες που η αγανάκτηση τους κατέβασε στο δρόμο (και πολλοί από αυτούς τώρα, ένα μήνα μετά ξαναβούλιαξαν στους αναπαυτικούς καναπέδες τους), ήταν και πάρα πολλοί προβοκάτορες που προσπάθησαν να δαιμονοποιήσουν την όλη αυτή έκφραση της αγανάκτησης των απλών πολιτών. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας. Μέχρι και οι πουλημένοι μεγαλοδημοσιογράφοι το είπαν!
    Δεν γνωρίζω αν όλοι αυτοί οργανώθηκαν από ξένα κέντρα όπως υποστήριξε το ΚΚΕ (θα έπρεπε το ΚΚΕ να μας φανερώσει στοιχεία που να το αποδεικνύουν αυτό), αλλά σίγουρα έβαλε το χεράκι του το ελληνικό παρακράτος που είναι οργανωμένο εδώ και χρόνια και κινεί τα νήματα της πολιτικής και οικονομικής ζωής της χώρας.

    Και εξέγερση με κουκούλα δεν νοείται. Γιατί η κουκούλα μπορεί να κρύβει από πίσω της έναν αγανακτισμένο νέο, αλλά μπορεί να κρύβει και έναν άθλιο προβοκάτορα που θα κάνει τα πάντα για να σταματήσει τον αγώνα των πολιτών.
    Δεν ξέρω αν γνωρίζεις τον Τσε Γκεβάρα και κατά πόσο θεωρείς ότι ήταν πραγματικός επαναστάτης, αλλά θα σου πω μια φράση του.
    «Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου. (…) Οι πραγματικοί επαναστάτες δεν κυκλοφορούν με κουκούλες, για έναν επιπλέον λόγο: Γιατί τον καιρό της επανάστασης ο λαός θα πρέπει να αναγνωρίζει στα πρόσωπα των επαναστατών την πρωτοπορία του. Ο λαός δε θεωρεί τιμή του να συναναστρέφεται με κουκουλοφόρους»

    Ερνέστο Τσε Γκεβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοιτα να δεις που στο τελος θα συμφωνησουμε(και τελικα αυτη ειναι η μαγεια της αριστερης φιλοσοφιας).
    Απλα θελω να σου θυμισω οτι χειροτερη και πιο ανεντιμη αντιμετωπιση απο αυτη που υφισταται ο Συριζα απο τα ΜΜΕ και τους μεγαλοεκδοτες αυτην την εποχη ΔΕΝ εχει ξαναγινει!! τον χτυπουν απο παντου!
    και εδω ερχεται το παραπονο μου..οτι το χειροτερο και πιο κατω απο την μεση χτυπημα το τρωει απο τους "συντροφους" του ΚΚΕ! τα ψηφαλακια βλεπεις!
    Τελος επειδη δεν θελω αλλα και δεν μου παει να παιζω τον υποστηρικτη του ΣΥΡΙΖΑ (απλα θελω να ειμαι δικαιη) σου λεω να ξαναδιαβασεις την τελευταια παραγραφο της αρχικης μου αναρτησης περι αυτου!
    Τελος οσον αφορα τον κ Αποστολου
    δεν ξερω ποσο χρονων εισαι αλλα αν εχεις ασχοληθει με την ιστορια της Αριστερας το πρωτο που θα ειχες μαθει θα ηταν οτι αυτοι οι ανθρωποι οι μπαρουτοκαπνισμενοι και οι πραγματικοι μεροκαματιαρηδες στα μεροκαματα του τρομου ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ! μονο σεβασμο μπορεις να τους δειξεις καθισμενος στο ανετο και ζεστο σου γραφειο! οπως κανω και εγω!
    κε Αποστολου σας τιμω για οτι κανετε για οτι θα κανετε και για οτι σας θυμωνει!
    αυτα με πραγματικους συντροφικους χαιρετισμους και για τους δυο σας και να πω οτι εμεις οι αριστεροι πρεπει επιτελους καποτε να συναντηθουμε!! χωρις αρχηγους!!

    Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε μου μια χαρά τον ξέρω τον Τσε Γκεβάρα. Μάλλον δεν διάβασες παλαιότερες αναρτύσεις. Για να σε βοηθήσω σου δίνω το λινκ για να δεις ότι ο άνθρωπος που αναφέρεις αναιρεί σχεδόν ό,τι λες.

    http://sapilablog.blogspot.com/2009/01/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΓΑΠΗΤΕ BORASCO
    MHΠΩΣ ΗΡΕΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΦΥΓΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΣΤΥΛΑΚΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ Η ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ?
    ΚΑΠΩΣ,ΚΑΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΨΙΛΟΗΡΕΜΙΣΕΣ
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΝΑ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΣΑΙΤ,ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΛΕΥΑΖΕΙΣ ΣΕ ΣΤΥΛ ..ΠΙΑΣΑΡΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ.!
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΚΕ.ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΡΙΞΩ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΛΕΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΛΕΩ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΓΙΑΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ (ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ)ΕΙΤΕ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ.ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΡΟΝΗΣΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΣΑΙ.ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΥΘΗΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΕ ΛΙΓΟ.ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 47 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΕΒΡΑΖΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΔΥΟ ΟΝΟΜΑΤΑ.ΓΑΛΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΠΑΠΑΣ.Ε? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!@@@@@@@@.ΜΑΣ ΠΟΝΑΣΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΚΚΕ,ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΚΕ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ.ΓΙΑΤΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΝΘΡΩΠΟ?
    ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ.
    Π Ρ Ε Π Ε Ι Ν Α Α Κ Ο Υ Σ !!!!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΚΕ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΟ 'ΕΠΙΑΣΕ' Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΙΤΕ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ 'ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ' ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
    Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΑΙΤ.ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΕΝΑ ΚΚΕ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΙ'ΚΟΥΤΟΥΛΙΕΣ'!
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ 'ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ'.!
    ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΝΑΘΕΡΦΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ SAPILA ΓΙΑΤΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΠΙΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ.
    ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΓΙΑΤΗ ΕΙΜΑΙ 'ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ' ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
    ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΑΙΤ...
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΑΣΜΑΤΟΥΡΓΟΣ
    Ν/ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ,ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ.ΓΙΑΤΗ ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΒΑΜΕΝΟ ΣΟΥ ΝΥΧΑΚΙ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΙΝΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΑΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΟΧΑΦΙΕΔΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΦΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ 'ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ' ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΕΛΑΣΜΑΤΟΥΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κυριε Αποστολου,ειμαι 50 χρονων και δεν κυκλοφορω πια με μινι! και ειμαι σιγουρη 100% οτι σε πολλες συγκεντρωσεις και πορειες θα εχουμε βαδισει διπλα-διπλα και δεν το ξεραμε! εκτος αλυσιδων!
    τους θερμους χαιρετισμους μου και ραντεβου παλι στους δρομους!

    borasko...ναιιιιιι!!!!!τον Τσε πρεπει να τον διαβασεις απο την αρχη και καλα!
    λεει πολλα περι κουκουλας και αγωνων!
    να σου πω! και εγω φορεσα κουκουλα και ψηλα το κασκολ σε συγκεντρωση 1)για το κρυο 2)για τα δακρυγονα 3)για να μην με καταγραψουν οι καμερες!
    λες να με καθοδηγουν ξενα κεντρα?
    Ελεος!
    Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή