Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Tι λες ρε μάγκα μου;;;; Σοβαρά;


Koιτάγαμε εχθές το πρωτοσέλιδο της Αυριανής και πραγματικά δεν ήξερα αν πρέπει να γελάσουμε ή να κλάψουμε. Τι λες ρε μάγκα μου; Σοβαρά τα γράφει κάποιος αυτά; Μας έφαγε λέει η τεμπελιά και η καλοπέραση! Ποιόν έφαγε ρε η τεμπελιά; Τον άνθρωπο που δουλεύει όλη μέρα για να βγάλει 700 ευρώ;;; Ή μήπως τον άνθρωπο που ενώ του τα τρώει το ΙΚΑ και το κάθε ΙΚΑ πρέπει να τρέχει σε ιδιωτικό γιατρό για να κάνει την δουλειά του; ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ αν έχει 15 κινητά, ΜΑΓΚΙΑ του αν αγοράζει καινούριο σπίτι, ΜΑΓΚΙΑ του να κάνει τον πενιχρό μισθό του ό,τι σκατά ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ!

Ας μην τρώγανε όοοοοολα αυτά τα λαμόγια που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια (και με τόσο πάθος υπερασπίζεσαι) τα λεφτά του λαού και θα σου έλεγα εγώ αν θα είχαμε πρόβλημα στην οικονομία. Ας μην τρώγαν τα λεφτά του λαού και θα σου έλεγα εγώ τι ωραία που θα ήταν τα πράγματα σε σημαντικούς τομείς όπως είναι η υγεία και η εκπαίδευση.

Αλλά βέβαια…τόσα χρόνια τρώνε, τρώνε, τρώνε και τώρα που ζόρισαν τα πράγματα πάλι εμείς πρέπει να πιεστούμε και να βγάλουμε το φύδι από την τρύπα. Οπότε άνθρωποι πουλήστε κινητά, αυτοκίνητα, σπίτια και κανένα νεφρό αν μπορείτε. Τα λαμόγια έχουνε πολλά έξοδα και χρειάζονται το εισόδημα τους..

ΥΓ: Για το μόνο που μπορούμε να κατηγορήσουμε αυτόν τον λαό είναι πως όταν ρίχνει τον ψήφο του δεν ρίχνει μία αξιοπρεπέστατη ΜΟΥΝΤΖΑ σε όλους αυτούς τους λεχρίτες και στις προσκείμενες φυλλάδες τους.

2 σχόλια:

  1. ποτε δεν ειναι αργα.....ωριμαζουν τα πραγματα...η γενια η δικη μας ειχε αρκετους που συμβιβαστηκαν και υποκλιθηκαν για μια θεση στο δημοσιο! τωρα που και αυτο δεν ειναι σιγουρο(βλεπε Ολυμπιακη)ελπιζω και ευχομαι τα πραγματα να αλλαξουν!
    ισως.....λεω ισως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω παλι μπορω να κατηγορησω τον λαο και για αλλα πραγματα. Οπως για παραδειγμα η χωρις ορια ηλιθιοτητα. Ειμαστε αξιοι της μοιρας την οποια εμεις οι ιδιοι προκαλουμε.Δηλαδη πες μου σοβαρα πιστευεις οτι μετα απο ολα αυτα που εγιναν ο κοσμος θα παει στις εκλογες και θα ψηφισει τι? Δεν βλεπω εγω κανενα περιθοριο αισιοδοξιας. Αν δεν αλλαξει η νοοτροπια μας ριζικα. Γιατι φιλε μου εγω ξερω ατομα με 3,4,και 5 κινητα. Ξερω ατομα που πανε και παιρνουν δανιο για να ψωνισουν τα "μπανιερα" τους. και δυστηχως ειναι πολλοι. Και ακομα πιο δυστηχως με την παιδεια που μας παρεχεται (εσκεμενα ετσι κι αυτη) θα συνεχισουμε για πολυ καιρο να ειμαστε Μαλακες. Και κατι ακομα, χτυπωντας οπου να 'ναι απλως για να βγει η οργη, και για να δειξουμε οτι καπου υπαρχουμε και εμεις και αντιδρουμε... πολυ πολυ δυστηχως ειναι ευκολο αλλα αχρηστο. Η θα οργανωθουμε με σοβαροτητα και εν τω βαθει σκεψη (ψψψψψψψψψψ...)η θα κατσουμε να τον παρουμε κι απο πισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή